Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Knutestruma
Threaded View
-
22-08-06, 07:39 #15
Hei!
En stund siden sist....men har vært innom en del ganger og lest. Det er så uendelig mye man kjenner seg igjen i og det er på en måte en trøst....
Skulle bare ønske at "noe" kunne gjøres, slik at man blir sitt "gamle" jeg igjen.
Var hos legen igår. Har jo tatt ultralyd og nye blodprøver. Blodprøvene var bra. Husker ikke helt alle nå, men tsh er 0,08 og Ft4 19,8 og det er en stor bedring, men føler meg allikevel sliten og tung.
Ble henvist til scintigrafi den 5. sept. og ble bedt om å ikke ta Levaxin 10 dager før undersøkelsen!! og så etterpå skulle jeg bare fortsette på samme dose (125mcg) per. dag.
Er veldig redd for "formen", blir det da en tur i kjelleren igjen - er det noen som har erfaring her? Jeg spurte legen om jeg da skulle trappe opp dosen etter de 10 dagene med opphold, men han sa at jeg skulle begynne på full dose med en gang etter undersøkelsen. Er dette "riktig" og har noen av dere også gjort dette og hvordan har det i så fall gått. Min lege har dårlig med kunnskap og virket ikke helt sikker når jeg spurte om dette.
Håper må noen svar her og ønsker dere alle en god dag!!!!
Væren
Lignende tråder
-
Knutestruma - Fine blodprøver
Av Angelina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-10-07, 19:19 -
Knutestruma
Av nita i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 11-05-07, 19:13 -
Knutestruma
Av ronja i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 10-03-07, 22:22

Svar med sitat
Bokmerker