Viser søkeresultater 21 til 29 av 29
Tråd: Merkelige sammenhenger?
-
13-08-06, 01:47 #21
He he! Hadde det vært så enkelt!
I dag/kveld har jeg blitt totalt nedverdiget!! Ikke tull engang, jeg er alt for syk til å forholde meg til "normale" situasjoner. Føler meg trødd langt ned i jorden!! Er ikke verdt jorden jeg står på!!
Ã… jeg lengter etter vanlige mengder med energi!!
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
13-08-06, 01:57 #22
Snuppa vår - hva har skjedd??
Du er på rett sted for å møte forståelse i form av likesinnede - det er en ting som er sikkert!!
Jeg løper hjem fra sivilisasjonen med halen under beina stadig vekk, jeg..
(Som smileysene viser, hehe: Først forferdelig - så glimter selvironien til - også kan jeg stor-le av det.)
-
13-08-06, 06:39 #23
Menneskers dårlige moral var det som skjedde!!
Jeg blir så sint, men har ikke energi til å håndtere det! Så begeret rant over og tårene kom.
Kommer ikke til å le av den kvelden! Men kanskje over at jeg rotet til tråden til Stina sånn helt uten sammenheng
Det tror jeg nok jeg allerede flirer av. Løye med det: hva alkohol får oss til å gjøre
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
13-08-06, 10:33 #24
Hei. Hvis hun ikke kan bruke Neo, kan hun bruke Propyltiouracil a?
Det brukte jeg i veldig mange år hvertfall, og jeg fikk ikke radioaktivt jod før etter en fødsel og Ft4 på 108. Og da kun for at jeg var så fryktelig dårlig.
Men jeg er ikke sikker på om jeg hadde gjort det hadde jeg vist hva det førte til. Fikk lite informasjon om hva som kom til å skje etterpå, ante ikke at det betydde forever hypo.Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
13-08-06, 23:03 #25
Heia
Vi er inne og "myser" litt. Hun sitter her og får med seg alle gode tips - tusen takk igjen til dere.
Stakkars deg, Anne Ma, håper du har det bedre nå. Gjør ingenting om du "roter" i tråden - man kan ikke holde seg slavisk til alle ting.
Klem fra oss til dere
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
14-08-06, 07:31 #26
Jo det er bra igjen n ;)
Blir bare så oppgitt noen ganger. Det kjenner vel alle til tenker jeg ;)Hilsen Anne Ma
-
14-08-06, 09:11 #27
Vet du hvorfor legene ikke gir Propyltioracil som første valg?
Opprinnelig skrevet av heisann
Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
-
15-08-06, 00:41 #28
JEG vet ikke brits - informer oss ;)
Ja, Anne Ma, blir veldig ofte oppgitt jeg. Godt å høre at det går bedre, men trist at du skulle ha en lei opplevelse. Er det ikke nok å være syk, liksom?
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
17-08-06, 00:54 #29
Må bare få litt ned her, mest for å huske selv ;)
Venninna holdt ut her i 3 dager, jammen ikke verst så ille som vi er begge to. Etter ett døgn var hun dog på vei ut, hun hadde absolutt ikke ro på seg. Men jeg fikk huka tak i henne på vei ut av døra, så vi fikk forlenget det litt ;) Stakkar - det er fryktelig med sånn uro. (Oi, kom også til å tenke på noe her. Vi hadde snakket om hun skulle komme, men hun visste ikke om hun orket. Så kjørte hun fra sin del av landet bortover mot min - uten å si ifra. Hun måtte overnatte et par netter på veien. Så plutselig ringer hun - om jeg vil ha besøk neste dag. Hun orket ikke å ringe før hun var sikker på at hun klarte å kjøre helt fram til meg og være sammen med andre mennesker. Det er fryktelig å ha det slik, og det kan vel ikke være meningen å gå slik uten å få ordentlig hjelp. Og for alle som sliter med liknende er det forferdelig. Vi er jo sosiale vesener som trenger å være sammen med andre mennesker, men så pga sykdommen og andre folks uforstand, så takler en det bare ikke. Helt grusomt!)
Men etter 3 dager var vi nok veldig slitne begge to. Håper dog at hun dro ved litt bedre mot enn hun kom, selv om dette slett ikke er lett å være så tett inne på andre såpass lenge. Nå reiste hun med ei lang liste over ting hun skulle ta opp med legen, og hun skulle til legen den 28 eller 29 i denne måneden. Når jeg sier lang liste, så besto jo den mye av de blodprøvene vi snakket om at hun burde få tatt, samt noen tips til henne selv. Så nå er jeg spent på hvordan det vil gå alt sammen.
Må bare fortelle noe som skjedde første kvelden hun var her. Vi hadde jo bablet i vei i flere timer og begynte å bli temmelig surrete. Så skulle vi inn og kikke litt her og skrive litt. Og jeg rotet veldig for å få i gang diverse (er jo alltid så treg, og spesielt når jeg er sliten i hodet av mye snakk eller annet).
Så kikker hun alvorlig på meg og sier: Jeg tror du har litt labert stoffskifte. Og jeg holder på å le meg ihjel. Vet ikke om hun forsøkte å si lavt stoffskifte, eller hva. Det ble bare så utrolig komisk. Og alt dette mens hun sitter og drar på seg 3 gensere og 3 par sokker, og ett av lagene var i alle fall ull. Og hun burde jo være varm - med høyt stoffskifte. Vet ikke om dere ser det komiske i det, kanskje man måtte vært der for å skjønne det. Vi fikk oss i alle fall en god latter. ;)
Lignende tråder
-
Haha, endelig en forklaring på merkelige symptomer!
Av Lilje i forumet Lavt stoffskifteSvar: 135Siste melding: 18-11-08, 11:03 -
Merkelige lyder fra halsen
Av Gitte i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 2Siste melding: 21-08-07, 20:50 -
ENDOKRINILOGER MERKELIGE DYR
Av cathrin i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 02-10-06, 22:36
Svar med sitat
Bokmerker