Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Tråd: Merkelige sammenhenger?
Threaded View
-
12-08-06, 01:04 #5
JA!!!!
Hun har hatt veldig problemer med smerter i hjerteregionen. Hun har vært innlagt på sykehuset flere ganger pga dette uten at de har funnet noe galt. Hun sier det er som om det er kramper i området. Dette har jo da selvsagt også gitt henne mye angst. Men slik hadde hun det også når hun gikk på Neo-Mecazole, tror jeg.
Og jeg tror det er fordi de frykter bivirkninger hun ikke kan gå på Neo-Mecazole mer. Hun sa noe om at kroppen ikke tålte mer eller noe slikt.
Og jeg har også lest en plass (det må være i en av de dokumentene vi stadig henviser til) at litium kan påvirke stoffskiftet ugunstig. Ja, forresten det er ikke tvil. Min mor er manisk depressiv, hun tok litium over lengre tid og så sjekket hun det ikke så ofte som hun skulle. Men jeg tror hun fikk så høyt stoffskifte at hun holdt på å dø. Tror hun fikk kalsium eller kalium i blodet. Oi, det var tøffe tak (farsken, den var nesten gått i glemmeboksen - ja, ja, det jo i alle fall over).
Men finnes det andre medisiner mot bipolar lidelse?
Og finnes det andre medisiner mot høyt stoffskifte? Burde hun insistere på å få fortsette på dette? Burde hun få radiaktivt jod? Jeg tror det er VELDIG viktig at det blir gjort noe. Hun har det slett ikke bra."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Haha, endelig en forklaring på merkelige symptomer!
Av Lilje i forumet Lavt stoffskifteSvar: 135Siste melding: 18-11-08, 11:03 -
Merkelige lyder fra halsen
Av Gitte i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 2Siste melding: 21-08-07, 20:50 -
ENDOKRINILOGER MERKELIGE DYR
Av cathrin i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 02-10-06, 22:36

Svar med sitat
Bokmerker