Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Plutselig dyslektisk..
Threaded View
-
11-08-06, 00:50 #3
..og i tillegg kan synsforstyrrelser og tåkesyn være faktorer ved lavt stoffskifte som kommer inn og bidrar. Slik at ordene hopper og bokstavene bytter plass.
En annen ting; Når jeg skravler og ler med venninner og skal fortelle lange historier, hender det jeg opplever vanskeligheter med uttale (var det dysartri jeg leste i dag at det het?) ..
jeg har alltid vært talefør og hatt et velutviklet ordforråd, men når jeg legger ut med disse historiene mine nå om dagen (og forventer da aldri noe trøbbel med det) hender det seg stadig vekk at jeg bommer på et og annet ord.. feil vokal f.eks, når jeg prater fort, og må da irettesette meg selv.
Og når venninnene mine sitter og ser på meg og jeg er midt i en fortelling fra noe jeg f.eks opplevde dagen i forveien, kan jeg plutselig miste grepet også blir jeg stresset av at venninnene sitter og venter på sluttpoenget, og det er en typisk stressitusjon som får tankene mine til å stoppe opp en kort stund, så blir det litt sånn "Ehh" og jeg jobber febrilsk inni meg med å tenke etter "hva neste setning er for noe nå igjen" i stedet for før hypothyreosens tid da fortellingene mine fløt av gårde av seg selv..
Jeg synes det er ganske tragi-komisk å ha fått slike plager i min unge alder.
he-he. Må bare le.
Lignende tråder
-
Fått time hos endokrinolog veldig plutselig
Av Stina i forumet EndokrinologerSvar: 93Siste melding: 01-11-07, 20:52 -
Plutselig hopp i ft4 (4 mnd) sliten....
Av trude.lutt i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 2Siste melding: 01-11-07, 13:56

Svar med sitat
Bokmerker