Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Threaded View
-
10-08-06, 00:57 #11
Har forstått det som Marianne ;) Men det gjorde visst du også etterhvert, Anne Ma. Skjønte ingenting til å begynne med, men vet jo ikke om jeg har gjort det riktig.
Har tenkt litt mer. T4 min var jo for høy, kanskje det er derfor jeg kommer ut over 100%.
Og T3'en var på 5,2 hvor øvre referanseområde er på 5,7. Og her var jeg på 81,48%.
Det kan virke som om 100% er lik øvre referanseområde, og da 0 = nedre referanseområde. Hvis dette stemmer, må det være ideelt å ligge rundt 50%.
Så Anne Ma, du må jo være frisk som en fisk. SER du frisk ut også kanskje? (Hihi - må bare mobbe litt..)
Men jeg vet jo altså ikke om jeg har forstått det riktig."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
binyrebark? hva er det?
Av Lissa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 05-10-06, 12:44 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24 -
Kul på ryggen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 12Siste melding: 28-09-06, 14:18

Svar med sitat
Bokmerker