Herlighet - har jeg dødd og kommet til himmelen? Jeg er jo omgitt av engler.
Du er en super støttespiller Stina, ønsker deg kun det aller beste!
Joni
Når jeg økte, så økte jeg med 25 mg i 4 uker ca tror jeg, så ytterligere 25 mg etterpå det. Det var vel ifra slutten av mars til 13. juni da jeg gikk til legen. Så fikk jeg Liothyronin. Jeg gikk da tilbake til 100 mg Levaxin om dagen og begynte med 10 µg Lio. Så etter 14 dager - 100 mg Levaxin og 20 µg Lio. Så kom jeg til å tenke på at noen mente at når man får T3 så trenger man også øke T4 av en eller annen grunn som jeg nå har glemt. Derfor har jeg nå litt etter litt økt til 150 mg Levaxin sammen med de 20 µg Lio.

Men det er kanskje noe jeg ikke har latt komme klart nok fram. Jeg har hatt det noenlunde slik som jeg har det nå i mange, mange år. Noen ting kan bedres, andre ting kan forverres, men alt i alt ca det samme - inkludert flere nedturer hvor jeg da ikke orker noe som helst. Så jeg forstår jo ikke hvorfor jeg ikke blir bedre av alle medisinene.

Interessant det du siterer om hvor ille man kan bli av hypo. Kanskje de aller verste ikke orker å være med her i forumet? Alle de symptomene du nevner har jeg i sterk grad. Og kanskje jeg har hatt det helt fra jeg var veldig liten. I alle fall hadde jeg visse kraftige symptomer allerede da, men om de hører til her eller en annen plass, det er jo det jeg ikke får helt fred med meg selv for.

Så riktig det du sier om at vi må holde ut og støtte hverandre og lære det vi kan.

Klem til deg også, snille Joni ;)