Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Threaded View
-
09-08-06, 16:37 #11
Hei igjen, venner ;)
Jo, har Armour i bakhodet, men har ikke lyst - ikke til å kjempe meg til å få det + at jeg er blitt vegetarianer i år. Dessuten skulle vel Liothyroninen gitt indikasjoner på om jeg var på rett vei ved å hjelpe litt?
Gidder ikke å sjekke hjertet, det kan jeg bare si ifra om, orker ikke å spekulere i mer elendighet. Men det med T3'en og hjerter må jeg heller passe på med via blodprøver, det er jeg veldig enig i.
Kan man få syntetisk fremstilt T2?
Det var utrolig pent sagt av deg, Marianne, spesielt ettersom jeg roter og surrer så fælt. Men noe klarer jeg av og til å få riktig, så det er jo bra.Jeg er enig i Brits, du er en kjemperessurs på forumet her Stina!
(Nå synder jeg altså litt her, men jeg kan ikke dy meg
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
binyrebark? hva er det?
Av Lissa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 05-10-06, 12:44 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24 -
Kul på ryggen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 12Siste melding: 28-09-06, 14:18

Svar med sitat
Bokmerker