Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Threaded View
-
09-08-06, 15:56 #10
Kjære, søte, snille Anne Ma og Brits - tusen takk for deres tilbakemeldinger, skal si dette varmet
Det bilde du har dannet av meg, Brits, skulle jeg gjerne fylle, men jeg henger nok i en tynn tråd. Kanskje det kommer bedre tider ;)
Ja, skriftlig klarer jeg meg mye bedre enn muntlig, men det begynner å slå ut her også. Og takk for linken. Engelsken min er jo blitt helt forferdelig, i tillegg til "informasjonsresistensen", men jeg skal kikke på det når jeg klarer det.
Infeksjoner er jo en interessant tanke ettersom jeg har denne "gift"-følelsen i kroppen. Kanskje det er feber-følelse ettersom jeg rister av kulde? Har vel mest trodd at det har vært hormonkrig jeg. Hm.. hm.. og hm..
Anne Ma - har vært inne på tanken om mestringsopphold mange ganger jeg, så det er noe jeg gjerne vil. Har tatt med meg flere brosjyrer ang dette, men så er noe av problemet at jeg faktisk ikke klarer å reise noe sted når jeg er så dårlig - HVIS jeg skulle være så heldig å komme inn noen plass. Men jeg takker og bukker og håper på bedre tider her også. Men FFO - DET kunne jeg kanskje klare - sende en mail og spørre litt kanskje.
FOR NOEN HERLIGE DAMER DERE ER
PS Skal fortelle om sønnen min i den andre tråden.
Og ja - pust pes - i natt frøs jeg sinnsykt igjen. La spesielt merke til om jeg ble varmere av Liothyroninen, det ble jeg ikke. Iskalde føtter. Hjertet dunket tungt, men ikke så ille som før menstruasjon. Hypersymptomer? Men hvorfor banker det så sent da? Etter mye om og men klarte jeg å finne en tydelig puls - 58. Hvor vanlig er det?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
binyrebark? hva er det?
Av Lissa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 05-10-06, 12:44 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24 -
Kul på ryggen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 12Siste melding: 28-09-06, 14:18

Svar med sitat
Bokmerker