Hei Stina vennen

Godt at det bare er "å gå å henge seg", som vi også sier her på sørvestlandet!

Men du har helt rett i at det du har er mye mer enn hypotyreose og fibromyalgi! Du har alle verdens merkverdige symptomer og smerter.

Jeg satt her og tenkte og kom til konklusjonen at du kanskje burde ringe Funksjonshemmedes Fellesorganisasjon (som Norsk Thyreoideaforbund og Norges Fibromyalgi Forbund osv er medlemmer av) og spørre dem om det finnes noen tiltak i Norges-land som kan utrede deg?? Det må jo være noen som kan gjøre det på ordentlig!!

Prøvd å søke litt på nettet, men det er for sent på natten for meg til å fungere skikkelig. Det kom ikke opp noe sånn med en gang i hvertfall. Men, kanskje du skulle søke deg til Blefjell Lærings og mestringssenter? http://www.blefjellsykehus.no/modules/m ... enuId=1204
De har ventetid, men jeg har truffet 2 av de som arbeider der og de er virkelig hyggelige og intresserte i det de holder på med. Hvis du går inn her så ser du at de holder mestringskurs i mye og mangt. Kanskje en telefon vil kunne få deg inn på en ny kurs i forhold til helsen? Det er ihverfall en sjanse for at de kan gi deg noen råd om hvor eller hva du bør gjøre videre.

Uansett hva du gjør og tenker så tar jeg hatten av for deg Og ikke gru deg ihel til legetimen med sønnen din! Du vet jo at du har nei, men du kan jo få ja (Hollandsk ordtak)

Mange klemmer til deg! Og mange, mange gode tanker kommer din vei