Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Threaded View
-
09-08-06, 00:06 #4
Nei, Anne Ma, det er noe riv ruskende galt.
Jeg vet snart ikke i hvilken tråd jeg skal spørre om ting, hvis det i det hele tatt har noen hensikt. Det blir vel mer og mer tydelig at jeg er så totalt på bærtur som det går an å få blitt.
I natt - midt på sommeren - så lå jeg og skalv av kulde. Dette er noe jeg har begynt med om vinteren og våren, men aldri da om sommeren!!!
Og hva med liothyroninen som jeg har tatt i et par måneder snart. Folk snakker om en varme når man tar den? Hvor er den varmen? Her er det bare totalt hetebølge i skallen når solsteiken svir hjernebarken og fleskesvoren (selv når jeg sitter inne i skyggen).
Blir ikke bedre jeg, hverken med tanke på kuldeintoleranse eller varmeintoleranse. Hvis det går noen som helst vei, så er det i gal retning. Orker ikke ut i sola i det hele tatt. Og nå har jeg altså begynt å skjelve av kulde om sommernatta også. Interessant...
Og pusten er helt fryktelig ved kulde, varme og vind, og trolig også hvis det blir helt stillestående. Må hive etter pusten. Det er så fryktelig. Og jeg har ingen tro på at det er astmaen som er så ille. Har forsøkt å ta medisin ved disse tilfellene, men har ikke lagt merke til at det hjelper. Det er akkurat som jeg ikke klarer å få nok oksygen. I dag var det grusomt.
Og smertene vil ikke slippe taket - ikke tale om - noe så gjenstridig skal en jammen meg lete lenge etter. Faktisk har nakken min vært fryktelig vond i sommer. Kan dette følge en evt. voksende kjertel?
Nå går jeg og henger meg!!!
Ha det bra og takk for meg.
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
binyrebark? hva er det?
Av Lissa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 05-10-06, 12:44 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24 -
Kul på ryggen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 12Siste melding: 28-09-06, 14:18

Svar med sitat
Bokmerker