Hei

Kjenner meg igjen av det du sier. Jeg er og redd for nå forventer min Psykolog at jeg er klar for og jobbe ja jeg hadde litt energi til overs da jeg var hos henne før sommer ferien men nå er det mangel på energi igjen ikke vet jeg hvorfor om jeg har for lav dose med Levaxin eller hva det er uff.

Slitsomt da legen sier man er frisk men ikke føler det sånn selv. Legen min og sier det du ser sprek og sunn og frisk ut. Nei om jeg føler det sånn er mye sliten og mangler til tider energi som jeg ville hatt mer av. Og da begynne og jobbe er jeg redd for da jeg er som jeg er :,( Men jeg må vell for alle forventer det at man skal være sterk nok men får stå på da til jeg kansje detter om så kansje de forstår rart jeg ikke har gjordt det men jammen er nok sterk

Håper du får hjelpen du trenger og at du ikke skal behøve og jobbe vis du selv føler at det makter du ikke. Er ikke lov og tvinge noen til det. Og prøve være friskere enn man er det er ikke godt jeg kjenner meg igjen der og. Føler man burde være overfrisk for og være verdt noe syk er man ikke verdt noe bare en plage liksom det er meg da det jeg mener he he

Og få Psykolog tar litt tid ja men de kan hjelpe vis du kommer til noen som er flinke Lykke til

Gode klemmer fra Lilja