Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Hybrid View
-
03-08-06, 15:13 #1
Dette er ikke bra i mine ører!! Hvis hun har stoffskifteproblemer er det viktig å få henne medisinert. Det som skjer med henne hvis hun har en stoffskiftesykdom, er at kroppen blir slitt ned. Jo lenger man går uten thyroxin jo vanskligere er det å rette opp i. Det er heller ikke slik, at det ikke er mulig, å ta en prøveperiode med Levaxin (50 µg) for å se om hun blir bedre. Om hun ikke blir det er det bare å slutte. Det er ikke farlig for kjertelen eller henne. Man må ikke fortsette på hormonene om hun ikke har respos på medisinen.Din datter er like gammel som meg, eller året yngre (86-modell?).
I såfall skal man tanke seg om to ganger før man starter medisinering, da hun har et langt liv foran seg, og stoffskiftemedisin - er (som kjent) når man først starter med det, noe man må fortsette med livet ut.
Skulle ønske jeg fikk en prøveperiode Levaxin da jeg var 23 og hadde mange symptomer. Det hadde spart meg for uendelig med negative erfaringer!! Jeg har mistet mange år i et sykdomshelvete pga thyroxin mangel... Som Norsk Thyreoideaforbund sier: Tidlig diagnose optimal behandling.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Svar med sitat
Bokmerker