Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Hi hi
-
03-08-06, 02:24 #1
Hi hi
Forbausende for mange mennesker det er inne på forumet klokken 03.21 om natta
*le litt* Godt å se det er flere med forstyrret døgnrytme.
..Da slipper jeg ha så dårlig samvittighet når jeg våkner langt ut på formiddagen i morra :o
-
03-08-06, 02:27 #2
Langt ut på ettermiddagen for min del! ;)
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
03-08-06, 02:30 #3
Sover så mye pr døgn for tiden at jeg aldri helt vet om jeg har en døgnrytme engang. Det er nok nærmere sannheten
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Svar med sitat
Bokmerker