Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Hybrid View
-
02-08-06, 09:29 #1
Anne Ma anbefaler FT3-prøve. Denne har jeg aldri tatt (tror jeg). Jeg vet det er mange som får denne testet. Ellers så hhar jeg blitt testet for TRAS et par ganger. Første gang da diagnosen ble satt og nå sist i mai (et halvt års mellomrom).
Når det gjelder formen, så har jeg det motsatt av deg. Føler meg ganske bra om kvelden, men strever fælt tidlig på dagen. Føler meg ganske nedfor. Detter bedres utover kvelden. Enig med deg at humør/psyken er det mest plagsomme. Jeg merker også at ting som før ikke utløste en eneste stressreaksjon, nå kan få meg helt i ulage. Blir redd/nervøs for at jeg ikke klarer å gjennomføre ganske små ting slik som før var helt dagligdags og normalt.
Vekttap hadde jeg også, men det har stabilisert seg. Nå er det et fæle strev med å legge på seg igjen.
Har du sjekket øynene dine med tanke på lysømfindtligheten du nevner?Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
Lignende tråder
-
Ny, med Graves
Av manzana i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 16-05-08, 14:25 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 10-04-08, 20:31 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 19-03-08, 21:17 -
Har graves- lyst å bli gravid!
Av malla i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 02-02-08, 12:08

Svar med sitat
Bokmerker