Hei og velkommen,

Du har hatt GRaves litt lenger enn meg, men jeg skal i hvert fall prøve å gi deg noen svar ut fra mine erfaringer.

Min lege vil heller ikke viderehenvise meg. Han sier at dette skal han klare selv. I begynnelsen var jeg forbanna på den holdningen, men etterhvert har jeg forstått at veldig mange endoer har mest peiling på diabetes. Da er jeg jo like langt. Dette er vel litt avhengig av hvor du bor i landet. På Aker har de god peiling (tror jeg).

Jeg vet ikke i hvilken grad du har fulgt med på stoffskifteprøvene og sammenholdt disse med dosering av Neo-M og form, men dette var et råd jeg fikk tidlig og jeg har laget sirlige diagram på EXel slik at jeg har sett variasjonen i FT4 i forhold til mg med Neo-M. Dette har gjort at jeg har vært ulydig og ikke fulgt legens råd alltid. Siste gang var for en måned siden og i morgen vil jeg få svar på om jeg gjorde riktig eller ikke.

Hvis du poster prøveresultatene og dosering her så kan sikkert en eller annen si noe vettugt til deg. Det er ferietid på forumet så det kan hende at det drøyer litt med den store responsen, men jeg er innom daglig og tror at jeg har nok erfaring etterhvert til å kunne bidra med noe.