Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Ft4 og vektøkning
Threaded View
-
30-07-06, 17:19 #8
Jeg har ikke gått ned i vekt av armour (enda?) til tross for sunt kosthold og mye mosjon, men gikk jo ikke ned av levaxinen heller. Imidlertid har jeg normal bmi, kanskje må man ha mer overvekt skal man gå ned? bare en tanke.
Jeg har uansett fått mer velvære av armour, og er ikke lengre plaget med øynene, håravfall og uvirkelighetshetsfølelse.
Kanskje kan jeg ha godt av en doseøkning - aner ikke hvor verdiene mine ligger etter oppstart armour - og aner ikke hvor de (for min del) skal være heller.
Jeg tar 2 grain armour og 25 mg levaxin hver kveld før jeg legger meg. vet ikke hvordan dette forholdstallet er, føler meg enda et godt stykke fra som da jeg var frisk, og har heller ingen overdoseringssymptomer - så kanskje er det på sin plass med en doseøkning. Det jeg da må ta stilling til, er om det er armouren eller levaxinen som skal økes.
Lignende tråder
-
Vektøkning
Av Bille i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 16Siste melding: 26-02-07, 20:35 -
Levaxin og vektøkning
Av nemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 40Siste melding: 04-10-06, 23:06 -
Vektøkning...
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 04-07-06, 15:00

Svar med sitat
Bokmerker