Viser søkeresultater 21 til 25 av 25
Tråd: Streik i toppetasjen!
-
29-07-06, 00:25 #21
Sorry, kan ikke holde kjeft jeg...
cathrinVar det av all jabbinge med å forsøke å overtale legen det?Det at jeg har måttet streve for å kunne forsøke Armour har ført til at jeg fikk stressår i munnen
(Sorry, ikke bli fornærmet - ikke vondt ment!)
Når det gjelder skarpe uttalelser, så er det ikke sikkert at det er så vondt ment. For min del, og kanskje for andre som er kronisk syke, så kan det være lett å være litt skarp siden man kan være i veldig dårlig form. Jeg har det også slik at jo dårligere jeg er, jo mer nærtakende blir jeg.
Og jeg synes absolutt at dette skal være en koseklubb - også! I tillegg til alt det andre som foregår her.
Og Joni, jeg har fremdeles streik i toppetasjen - tror det er kronisk jeg, men det har du kanskje allerede fått med deg ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
29-07-06, 19:55 #22
Jeg mente ikke å påføre noen vondt, jeg. Jeg ville bare slå fast at legen ikke har noen økonomiske interesser av sin forskrivning. Videre prøvde jeg å forklare hvorfor det er slik at man må oppsøke lege for å få tilgang til enkelte legemidler. I den grad noen har følt seg angrepet av mitt innlegg, beklager jeg det.
Opprinnelig skrevet av Stina
Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.
-
30-07-06, 12:37 #23
Regnet sterkt med det ;)
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
30-07-06, 13:27 #24
He he, kjenner flere som mener de må raskt på do etter å ha inntatt et par pils, men for min del er det bare vannet som skal lates..
Opprinnelig skrevet av Stina
Men jeg må ganske kjapt på do etter et par kopper kaffe da.. Forsåvidt bra det, men tror ikke det er noe "sunn" måte å speede fordøyelsen på. Da er det nok bedre med linfrø og slikt, som cathrin tipset om..
-
30-07-06, 17:39 #25
Til Jon
Hva vill du gjort da dersom Levaxin ikke hjalp i det hele tatt, og du ønsket å prøve et medikament som kanskje kunne hjelpe og legen din sa nei. Og dersom du prøvde og det hjalp og legen fortsatt sa nei. Det finnes slike leger skjønner du.
Svar med sitat
Bokmerker