Du har kanskje sett min lille ramp?
http://www.thyro.net/pusen/oliver.htm

Han blir 3 år i september, og er ei utadvent skravlebøtte jeg aldri har møtt maken til!

Interesser:
- fange mus og rotter og annet som fanges kan, og legge det på trappa til matmor.
- vekke matmor med å bråke med rullegardina på soverommet (ei rullegardin som flapser opp, det våkner man av!)
- mase på matmor om mere mat, for etter første servering er sausen spist opp og den firbente vil ha mere saus...
- være en skikkelig ranglefant som elsker å drive matmor til vannvidd av å vente på at han skal komme hjem

Matmor begynner nå å få langt hår og har funnet frem en haug glemte strikker og annen pynt fra forrige runde håret var langt. Dette la hun så i en åpen kurv som hun satte på kommoden. På natten ble matmor vekket av rasling på kommoden. Det var Oliver som satt der, han plukket opp en og en strikk og slapp den ned på gulvet. Så da matmor sto opp, lå det en haug med hårstrikker på gulvet...

Sånn stoffskiftemessig ligger jeg nokså godt an, men har fått beskjed av legen om å øke thyroxindosen fra 2 til 3 om dagen. Det glemmer jeg selvfølgelig, for han sa at jeg kunne ta to om morgenen og en om kvelden (jeg får sånn hjertebank om jeg tar hele dosen under ett). Men den om kvelden er lei å huske på!
Ellers måtte jeg begynne på Amaryl også, for å øke insulinproduksjonen pga for høt blodsukker, for om mulig å unngå diabetes. Prøvde Glucophage i høst, men sluttet da jeg hadde et sant helvete med bivirkningene.
Tar tilskudd av B12 og klarer meg fint med det. Har ikek lengre noen plager av B12-mangel.