Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
16-07-06, 01:37 #1
Små kattepuser burde vite å komme hjem!
Ja, kattepuser burde vite å komme hjem til mor når mor sitter oppe halve natta og venter, og i tillegg har tilbragt timer ute med å lokke og rope! Har ikke sett Oliver siden lørdag morgen, og da slet han med å holde det ene øyet åpent. Jeg kokte opp litt saltvann og skylte øyet hans, rettere sagt; forsøkte å skylle. Ikke så greit når katta spreller som en ål...
Håper bare han ikke har rotet seg bort i noe igjen! Jeg minnes med gru i fjor sommer da han kom seg inn i et tomt hus i nabolaget og ble innestengt. Det var katteluke i døra, og den var stilt inn sånn at katta kom inn, men ikke ut igjen. Huset var til salgs og nye eiere skulle ikke flytte inn på en lang stund, så det var bare flaks at en annen nabo tilfeldigvis så ham 2 sekunder i vinduet og ikke minst husket det! Stakkars katten var innesperret i det tomme huset uten tilgang på verken vått eller tørt i nesten to døgn.
Jeg skulle gjerne hatt katteluke her også, men får ikke lov til å ødelegge dørene her. Da kunne jeg sluppet å sitte her og vente...
Om noen skulle kjøre på ham, håper jeg de har såpass omtanke at de ringer og gir beskjed. Han har halsbånd med navn og nr på, i tillegg til øremerking.
Jaja, får håpe han har blitt bra i øyet! Han hoppet og spratt rundt som vanlig, virket ikke som det plaget ham så veldig.
Men det er rart med det, "hønemor" blir jo bekymret for sin lille...
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Jeg er utmattet til de grader. Kan dette komme av det lave stoffskiftet?
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 111Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Når får man komme til endolkrinolog?
Av Hsn i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 19-02-07, 14:12 -
Kan laft stoffskifte komme og gå?
Av dolla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 10-01-07, 22:09 -
Vi har fått vite at jenta vår på 3,5 år har lavt stoffskifte
Av mamma til 4 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 6Siste melding: 22-12-06, 20:58

Svar med sitat
Bokmerker