Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Blir så sint...
Threaded View
-
10-07-06, 19:05 #2
Det er SÃ… opprørende hvordan du og andre har blitt behandlet, eller riktigere: ikke behandlet! JEG BLIR SÃ… FORBANNA AT DET SNART RYKER AV MEG! Det er totalt uforståelig at den yrkesstanden som skal hjelpe oss når vi er syke, nøyer seg med å si at "alt er normalt, prøvene er fine", når pasienten tydligvis lider. Eier de yrkesstolthet i det hele tatt? Mange leger misforstår jo totalt når blodprøveverdiene tolkes!
Du skrev i en annen tråd at de har "tatt" flere år av ditt liv, med at de ikke har hatt peiling på hvordan de skal behandle en pasient med hypothyreose. Den følelsen forstår jeg godt. Er det noen som har prøvd å søke om pasientskadeerstatning? De slipper altfor lett unna! :evil:
Jeg er glad for at det går bedre med deg. I tillegg til riktig og nok medisin er det tydligvis enormt viktig at vi skolerer oss best mulig om vår egen diagnose. Noen leger er dyktige, heldigvis,- men mange har tydligvis ikke peiling i det hele tatt! Det er en stor skam!
Lignende tråder
-
Jeg er sint og drittlei
Av Sonja Midtlien i forumet Frustrert og leiSvar: 126Siste melding: 03-09-10, 21:15 -
Jeg er sint på… fastlege og endokrinolog
Av cathrin i forumet EndokrinologerSvar: 15Siste melding: 02-09-06, 21:18 -
JEG ER SINT!
Av cathrin i forumet Frustrert og leiSvar: 16Siste melding: 21-07-06, 07:10 -
Jeg blir gal!!!!!!
Av Anne Ma i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 14-06-06, 13:43 -
jeg er så sint
Av villemo i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 05-06-06, 10:12

Svar med sitat
Bokmerker