Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Resultatene kom...
Threaded View
-
08-07-06, 22:31 #2
Angående dine prøver så er T4 litt lavt og TSH noe forhøytet. Ved sykehuset jeg tilhører er nedere grense for T4 12 og for TSH 4,40. Dette varierer fra hvilket labratoriet som brukes. Det varierer hvor lang tid det går fra du starter med medisin til du føler deg bedre. Det er vanlig med kontroll hver 6 uke. Når du skal måle stoffskifteprøver er det viktig at du ikke har tatt medisin på forhånd.
Dosen du står på er lav, men det er vanlig å starte med en lav dose som økes etterhvert.
Når det gjelder Armour og Levaxin så tror jeg nok Levaxin hjelper de fleste,men for meg var ikke det til noen hjelp derfor måtte jeg bruke Armour.
Jeg vil tro at Levaxin kan øke stoffskiftet ditt og dermed hjelpe mot vektøkning og nedsatt kjønnsdrift, men det er nok viktig at du tenker nøye gjennom hva du spiser og trimmer mer når du orker for jeg tror ikke det er slik for de fleste at kiloene renner av.
Ellers så oppfordrer jeg deg til å være åpen om sykdommen din og fortelle om den når det er naturlig. Det er min erfaring med 2 kroniske sykdommer.
Norsk Thyroidea forbund har lokallag rudt omkring i landet der kan du treffe andre med samme sykdom.
Ha en god sommer du også og god bedring.

Svar med sitat
Bokmerker