Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Vondt i øynene
Threaded View
-
05-07-06, 09:49 #1
Vondt i øynene
Jeg synes da jeg nå tar mer dose er ennå værre ikke sliten men øynene er jo så vonde liksom det verker for de vil ikke opp de vil være lukket da gjør det ikke vondt
Jeg sover lenge og våkner og er helt borte he he. Jeg vil ikke sove så lenge og ha vonde øyner . Til høsten skal jeg prøve og jobbe men da jeg føler at jeg er, så rar som nå blir jeg redd men men
Kan det være sånn i begynnelsen da man tar større dose Levaxin så bedrer det seg og blir bedre? Jeg trodde man skulle merke med en gang man blei bedre hm
KlemzSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Poser under øynene
Av cathrin i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 21Siste melding: 11-04-12, 10:07 -
Øynene
Av Vilde i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 7Siste melding: 15-04-08, 20:08 -
Problemer med øynene
Av Yvette i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 37Siste melding: 29-05-07, 16:14 -
vondt i hodet og øynene.noen som vet hvorfor?
Av rikke i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 3Siste melding: 06-02-07, 23:01 -
Hevelser under øynene
Av Tynn Tråd i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 16Siste melding: 18-10-06, 07:37

Svar med sitat
Bokmerker