Viser søkeresultater 1 til 10 av 81
Tråd: Magebesvær
Threaded View
-
02-07-06, 23:34 #8
Magen
Jeg har mange ganger rar mage he he
Er lov le uff selv om det er jo ikke det da er ekkelt :,( Den er flat om morran men så utover dagen kan den hovne opp og føles som ballong eller at man er gravid minst men er ikke det vet jeg
Har vært plaget med dette en stund. Kan gå ofte på do har mye luft i magen. Det kan forsvinne så kjenner jeg det kommer at nå hovner magen opp hva kan det være. Jeg har undersøkt magen mange ganger assa bare sånn ultralyd undersøkelse for jeg hadde vondt men de fant ikke noe galt :,(
En gang var hele tarmen min full av frukt de tok bilder helt full jeg var syk den gangen veldig Anorextisk da og måtte hentes med ambulanse og hadde så ont kasta opp bare mos epler uff magen har hatt det vondt med meg :,( Er bedre nå snillere men sliter ennå med at magen blåser seg opp og kansje ser ut som det er en del vann utenpå eller vanskligt forklare
Kan det ha noe med stoffskifte at man sliter med magen jeg synes det er ekkelt og er mest hardt og oppblåst jeg sliter med. Men da jeg nevnte det for legen sa hun den magen er jo ikke noe i veien med den er jo fin og flat men ja hun ser jo ikke meg hele tia og den var ikke sånn den dagen uff hvorfor blir det sånn magen :,( Det plager meg en del
Samboern min ser det at det skjer med den og det er vondt for meg ha det sånn finnes det hjelp :,(
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Svar med sitat
Bokmerker