Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Threaded View
-
24-06-06, 01:24 #11
Hjelpe å trøste, du har jo så klassiske symptom på lavt stoffskifte at du må få en prøvebehandling med Thyroxin.
Du sier prøvene er fine......... det betyr absolutt ingenting når det gjelder stoffskifte. Mine stoffskifte prøver er "fine" etter norsk måte å tolke lavt stoffskifte på, alikevel kom jeg meg ikke noe før jeg fikk Thyroxin og Liothyrinin, og da måtte jeg til privat spesialist.
Husk at både i norge og internasjonalt er diagnostisering og behandling av stoffskifte omstridt.
Du bør be om en prøvebehandling med Thyroxin, får du ikke det med en fra det offentlige må du gå til en privat som driver rett behandling og forståelse av stoffskifte sykdom.
MVH
TorHar "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
Lignende tråder
-
Moderat binyreinsufficiens eller hypothyreose
Av Anisa i forumet Sygdommer som ligner hypothyreoseSvar: 3Siste melding: 14-11-09, 14:13 -
Hypothyreose eller binyrene?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 14-11-09, 14:13 -
Psykisk sygdom eller hypothyreose?
Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 61Siste melding: 17-09-09, 22:24 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Fantastisk informativ side om hypothyreose, t4 eller t4/t3
Av baremei i forumet Nyttige linkerSvar: 4Siste melding: 04-06-06, 01:01

Svar med sitat
Bokmerker