Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Threaded View
-
23-06-06, 20:37 #11
Jeg fortsetter på denne tråden da det var her jeg startet da spesialisten mistenkte Akromegali. Jeg skulle få svar på prøven på onsdag, da jeg ringte så hadde de ikke fått alle svarene. De prøven de hadde fått viste høye verdier av veksthormoner, men diagnose Akromegali ikke kunne stilles før de siste prøvesvarene (vet ikke hva), men i dag fikk jeg vite at det ikke er Akromegali jeg har, jeg får høre nærmere hva som skjer, tror han snakket noe om røntgen (var temmelig sløv tidligere i dag).
Det jeg lurer på om dere kan hjelpe meg, noen av mine symptomene har endret seg? (mine symptomer kan sees tidligere i denne tråden).
Jeg skrev tidligere at jeg var veldig kald, det startet da først med armene (underarmen/albue) og ble mer og mer av kroppen etter hvert: hele armen – skuldrene – bena – og den siste tiden også hodet. På ca 1 ½ uke har jeg gradvis blitt varmere og varmere, nå er det nesten bare deler av armene (slik det startet) som er kalde. Jeg er til dels veldig varm på lårene og deler av kroppen. Jeg veide meg onsdag i forrige uke før jeg dro til legen, og var da hele 105 kg (puh..). Jeg veide meg i dag og da var jeg 102 kg, det er vel ikke så normalt å gå ned 3 kg på en uke når jeg nesten ikke rører meg.
Ellers så er de flest symptomer blitt verre (trodde ikke det var mulig!!). Smertene i leddene er slik at jeg nesten ikke klarer å gå, og det kjennes ut som de går â€ut av leddâ€.
Må si jeg fortsatt har tro på lavt stoffskifte – noen som kjenner igjen de endringene jeg har hatt den senere tid?Acromegali eller hypothyreose ?. Hilsen Arild - 47 år
Lignende tråder
-
Moderat binyreinsufficiens eller hypothyreose
Av Anisa i forumet Sygdommer som ligner hypothyreoseSvar: 3Siste melding: 14-11-09, 14:13 -
Hypothyreose eller binyrene?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 14-11-09, 14:13 -
Psykisk sygdom eller hypothyreose?
Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 61Siste melding: 17-09-09, 22:24 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Fantastisk informativ side om hypothyreose, t4 eller t4/t3
Av baremei i forumet Nyttige linkerSvar: 4Siste melding: 04-06-06, 01:01

Svar med sitat
Bokmerker