Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
21-06-06, 23:01 #17baremei Gjest
Kris: jeg hadde alt du beskriver, og et blodtrykk som av og til gikk i kjelleren (det laveste målte på legekontoret var 80/40... attpåtil gravid).
Alt sammen har blitt mer eller mindre borte ettersom Armour-dosen har nærmet seg den riktige, og nå har jeg bare episoder med lavt blodtrykk innimellom. Kjerringrådet fra legen er å drikke mye vann, gjerne en kaffekopp ekstra, og spise mer salt. Mer salt orker jeg ikke, det smaker ikke godt lenger, etter at jeg ble "avvent" for noen år tilbake, men en salttablett hjelper kjempegodt. Og da drikker jeg mer også.
Bare som et tips. Og noen av oss har naturlig lavt blodtrykk, det kan også gå i arv. Min mor har det samme, er frisk som en fisk og bitteliten og slank. Tror jaggu mormor hadde det også.
Så selv om mitt lave blodtrykk sammen med de andre symptomene åpenbart må ha skyldtes slitne binyrer etter mange års ubehandlet hypo-hyper-karusell, har det alt i alt blitt levelig - men jeg kommer til å bli mosegroddgammel med det blodtrykket, vi lever lengst, sier legen.
Lignende tråder
-
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
"Normale prøver" - har hypothyreose alikevel
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 133Siste melding: 01-09-08, 22:50 -
Noen andre som har (hatt) Subakutt thyreoiditt her?
Av Veronica i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-08-08, 15:07 -
Noen andre som har opplevd lignende?
Av luripus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 24-08-07, 12:32 -
Levende død,noen som føler det samme?
Av meg i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 5Siste melding: 06-08-05, 22:17

Svar med sitat
Bokmerker