Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
21-06-06, 13:16 #9
Jeg hadde ikke treningsresistens ved ubehandlet hypothyreose. Jeg har og har bestandig hatt masse energi, og har ikke merket noenting på hverken styrke eller utholdenehet - som du skriver. Heller ikke manglende restistusjon. Trener 4 - 5 dager i uken. Gjorde det også i årene med ubehandlet. Forstår det IKKE.
Opprinnelig skrevet av Tor
Kan bare nok en gang konstatere at denne sykdommen slår ut veldig individuelt. Trener du ofte Tor? Og hva trener du?
Har lest igjennom temaet ditt en gang til. Det er en lei sykehistorie du har og jeg vil bare uttrykke min sympati og ønske deg lykke til. Håper du får hjelp snart.
Så ser jeg at du skriver om at stoffskifteproblemet kan ligge på cellenivå. Denne diskusjonen har vi hatt her inne på forumet. Vet ikke om det var før det kræsjet, men debatten har vært oppe flere ganger. `n`Finn har skrevet mye om dette. At det kan flyte medisin i blodet, men hvem vet om det trenger inn i cellene? Prøvesvarene er fine altså, men ikke pasienten. Slik som hos deg. Så celleresistens er vel en mulig teori. Hva sier Oftebro om det da? Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
Hypothyreose uten antistoff.
Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
"Normale prøver" - har hypothyreose alikevel
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 133Siste melding: 01-09-08, 22:50 -
Noen andre som har (hatt) Subakutt thyreoiditt her?
Av Veronica i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-08-08, 15:07 -
Noen andre som har opplevd lignende?
Av luripus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 24-08-07, 12:32 -
Levende død,noen som føler det samme?
Av meg i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 5Siste melding: 06-08-05, 22:17

Svar med sitat
Bokmerker