Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
18-06-06, 19:51 #13
Du skrev jo selv i åpningsinnlegget ditt at du hadde vært borti mange rare leger. Så greit at du er forberedt på at endokrinoloene ikke nødvendigvis er superhelter bare fordi de er "lengre opp" på stigen. Tror Finn mente å herde deg litt slik at du blir skånet dersom du får en negativ opplevelse, for fakta er at mange får nettopp det når de kommer til endokrinolog. Rett og slett fordi en del av disse ikke har lest seg opp på pensum.
Min endokrinolog fablet i vei da jeg var der om at hypoyhyreose er en motesykdom - altså at det er TRENDY å mene at man lider av hypotyreose. (du kan selv tenke deg til konsekvensene av en slik holdning)
Da jeg dro hjem fra endokrinologen, gråt jeg på bussen. Jeg er glad folk her inne hadde forklart meg situasjonen med norske enokrinologer på forhånd - det gjorde at jeg visste at folk hadde gått samme vei før meg, og at det er en vanlig problemstilling å bli avfeid av endokrinologer. Ellers ville jeg antagelig ha blitt nedbrutt og ansett endokrinologen som en stor autoritet, og dermed trodd det var meg det var noe galt med, a la hypokonderi eller noe.
Men som de andre sier, lykke til hos endoen
Det finnes noen gode der ute.
Lignende tråder
-
Fikk vite for tre dager siden att jeg har lavt stoffskifte
Av Mari82 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 62Siste melding: 27-03-08, 18:59 -
Hva skjer hos endokrinologen?
Av El-Ella i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 21-02-07, 20:38 -
Hva kommer endokrinologen til å si?
Av anha i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 15-06-06, 21:08 -
HVA SKJER?
Av madonna i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 01-06-06, 13:21