Hei og god lørdagskveld, gamle kjente!

Skal si dere har vært flittige på tastaturet de siste ukene, kommer til å ta meg natt og dag å komme ajour! Jeg har vært travel den siste tiden med eksamenstid + at jeg har flyttet fra leilighet og studiested (puh), skal studere videre i Oslo fra høsten av.

Dette medfører at jeg nok en gang må skifte fastlege, og brøyte samme stia enda en gang med nytt og erfaringsmessig sett like uvitende fastlege! Ã… treffe på en fastlege med gode thyroide kunnskaper og evner til å se hele kartet og ikke bare den lille fjelltoppen han har hengt seg opp i, er jo like store odds som å vinne i lotto.

Jeg er opprørt over at jeg aldri har fått en anstendig thyroid utredning. Jeg fyller snart 21 år, og har slitt siden jeg var 17. Til tross for en viss bedring etter oppstart på armour, er jeg ikke helt på plass. Dette kan f.eks skyldes andre mangeltilstander, eller jeg kan være feildosert (doserer jo helt selv for tida) eller det kan være andre ting som gjør at jeg ikke føler meg som jeg skal, ting som kanskje aldri vil bli oppdaget og avdekket med mindre jeg får en profesjonell utredning.

HVORFOR i himmelens navn skal det da være så vanskelig å få en slik utredning..? De 2 fastlegene jeg har hatt vil ikke sende meg til slik utredning (men skrive ut levaxin, - det kan de!)

Oftebro og Balderklinikken er helt umulig for meg økonomisk sett.

HVA kan jeg da gjøre for å få komme til en gjennomgående utredning?
Kan jeg f.eks skrive brev direkte henvendt til Ingrid Norheim? Ville det ha noen hensikt i det hele tatt, eller ville et slikt brev bli kastet av sekretæren sin? Hva tror dere, folkens? Hvilke sjanser/muligheter har jeg?