Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 27 av 27
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Yvette kan vektøkningen ha noe med andre hormoner å gjøre? Vi har jo sykluser gjennom livet. Og det kan føre til vekt tap og vekt økning. Bare en tanke...
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Ja Anne Ma - jeg har tenkt på det også. Jeg har i noen måneder smurt med med DHEA-hormonkrem. Plutselig ble det stopp av innførsel fordi det visst nok er forbudt i Norge. Så i 2 mndr har jeg vær uten denne eksepsjonelle kremen og jeg snoker som en gal, og bruker venner som er i utlandet. Så jeg øyner håp SNART!!!

Greitt nok at jeg er 50 og er (var) i overgangsalder, men kan jeg gjøre noe for å få det bedre, så gjør jeg hva som helst. Hvorfor skal vi bestandig akseptere at "ja nå er du i rette alderen og sånn er det bare". Det er ikke min livsfilosofi. Jeg vil ha en best mulig hverdag for dagen i dag, og må jeg kjempe for å få det så er jeg fit for fight!
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Enig med deg Yvette. Man skal ikke gi seg fordi folk sier at man er sånn og sånn! DHEA-hormonkrem ble da solgt som vidunderkrem for et par år siden. Skjønner ikke hvorfor det skulle være ulovlig...
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Aha. det er nok dette som skjedde. Viser at du fikk nytte av det.
    Ikke rart tablettene står på dopinglisten (tror jeg) . kan kjøpes i en del andre land.
    Har Dr Leif Ims skrevet ut resept på krem? Han driver med progesteronkrem ihvertfall så jeg vet.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Jeg kjøpte min DHEA-krem her jeg:

http://www.h-by-m.com/hbm1101.php

Tror du nora at det er pga mangel på DHEA-tilførsel i noen uker som er årsaken til vektøkningen? Jeg er med på den teorien altså. Vet du/noen hvor man kan få tak i den? Dr Ims skriver ut? Hvor finner jeg ham? Progesteronkremen er ikke stoppet.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Jeg forstod det som de hadde sluttet å selge DHEA på det du (eller noen...) skrev før en gang, jeg - men på den siden du linker til her ser det da virkelig ikke sånn ut? Hvorfor kjøper du ikke bare mer derfra, Yvette?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Jeg har prøvd å bestille to ganger, men kremene kommer ikke. Jeg har ringt dem og da sier de at de blir stoppet i tollen. Vet ikke hvorfor det plutselig ble stopp? Har hatt jevn tilførsel i flere måneder. SÃ… kjedelig!

Side 3 av 3 Først 123

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn