Viser søkeresultater 21 til 27 av 27
Tråd: Hjelpestoffer i Levaxin
-
15-06-06, 00:24 #21
Yvette kan vektøkningen ha noe med andre hormoner å gjøre? Vi har jo sykluser gjennom livet. Og det kan føre til vekt tap og vekt økning. Bare en tanke...
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
15-06-06, 00:33 #22
Ja Anne Ma - jeg har tenkt på det også. Jeg har i noen måneder smurt med med DHEA-hormonkrem. Plutselig ble det stopp av innførsel fordi det visst nok er forbudt i Norge. Så i 2 mndr har jeg vær uten denne eksepsjonelle kremen og jeg snoker som en gal, og bruker venner som er i utlandet. Så jeg øyner håp SNART!!!
Greitt nok at jeg er 50 og er (var) i overgangsalder, men kan jeg gjøre noe for å få det bedre, så gjør jeg hva som helst. Hvorfor skal vi bestandig akseptere at "ja nå er du i rette alderen og sånn er det bare". Det er ikke min livsfilosofi. Jeg vil ha en best mulig hverdag for dagen i dag, og må jeg kjempe for å få det så er jeg fit for fight!• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
15-06-06, 00:39 #23
Enig med deg Yvette. Man skal ikke gi seg fordi folk sier at man er sånn og sånn!
DHEA-hormonkrem ble da solgt som vidunderkrem for et par år siden. Skjønner ikke hvorfor det skulle være ulovlig...
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
15-06-06, 00:39 #24
Aha. det er nok dette som skjedde. Viser at du fikk nytte av det.
Ikke rart tablettene står på dopinglisten (tror jeg) . kan kjøpes i en del andre land.
Har Dr Leif Ims skrevet ut resept på krem? Han driver med progesteronkrem ihvertfall så jeg vet.
-
15-06-06, 10:43 #25
Jeg kjøpte min DHEA-krem her jeg:
http://www.h-by-m.com/hbm1101.php
Tror du nora at det er pga mangel på DHEA-tilførsel i noen uker som er årsaken til vektøkningen? Jeg er med på den teorien altså. Vet du/noen hvor man kan få tak i den? Dr Ims skriver ut? Hvor finner jeg ham? Progesteronkremen er ikke stoppet.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
-
15-06-06, 13:25 #26
Jeg forstod det som de hadde sluttet å selge DHEA på det du (eller noen...) skrev før en gang, jeg - men på den siden du linker til her ser det da virkelig ikke sånn ut? Hvorfor kjøper du ikke bare mer derfra, Yvette?
-
15-06-06, 16:36 #27
Jeg har prøvd å bestille to ganger, men kremene kommer ikke. Jeg har ringt dem og da sier de at de blir stoppet i tollen. Vet ikke hvorfor det plutselig ble stopp? Har hatt jevn tilførsel i flere måneder. SÃ… kjedelig!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
Svar med sitat
Bokmerker