Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Tråd: FT4 og formen
-
11-06-06, 10:51 #1
FT4 og formen
Det tar lang tid å forstå hva disse stoffskiftesykdommene er og hva de gjør med kroppene våre. Hver gang jeg tror jeg har funnet et svar på hvorfor jeg har det som jeg har det, så blir teorien ødelagt av nye stoffskifteprøver eller et eller annet :evil:
Flere av dere som har vært i denne "krigen" en stund sier at man må finne ut når man har det best og sammenholde det med blodprøveresultatene. Dette har jeg virkelig tatt alvorlig og laget noen fine diagram. MEN jeg ser ikke noe som kan hjelpe meg. Gode og dårlige dager er blandet sammen med høye og lave FT4-prøver. Hvordan klarer dere å finne ut av det?Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
-
11-06-06, 22:54 #2baremei Gjest
Hvis du ser på formen idag i forhold til prøvene for 6-8 uker siden kan det hende det treffer bedre, kanskje enda lenger.
Det tar tid før formen følger etter blodet - for de fleste. Akkurat som at man gjerne blir dårlig lenge før det vises på prøvene.
Lignende tråder
-
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30
Svar med sitat
Bokmerker