Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Hedmark
    Alder
    41
    Meldinger
    25

Standard vondt i leddene??

har noen fler her det? kommer det av stoffskifte? nå som det er blitt råvarmt så har jeg fått sinnsykt vondt i ledd i fingre og knær....hmm....har jo ikke gjort noe spesielt så kommer ikke av det!

men HURRA for sommeren uansett

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Hei Villemo

Ja, jeg har mye vondt i leddene. Særlig i fingre og tær. Hoftene kan også verke intenst. Hos meg kommer det vanligvis med opp eller ned justering av Levaxinen. Men det hender av og til utenom de periodene også.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Jeg har mye smerter i kroppen som ikke er avhengig av doseøkning (men muligens for liten dose - det gjenstår å se). Fryktelig vondt i muskler, senefester og noen ledd. Men jeg blir bedre i varmen på disse stedene. Kulde gjør meg fryktelig dårlig, spesielt over lengre tid. Men varme gir meg fryktelig hodepine.

Er vi rare, eller ;) Ønsker meg i alle fall mest mulig middelmådige temperaturer uten kald vind - da har jeg det best. God bedring til deg
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    119

Standard

Jeg har også i det siste fått endel vondt i fingre og tær, verkefølelse.
    Økte dosen for en måned siden, så jeg vet ikke om det har noe med det å gjøre. Hos meg har dette + brain fog kommet samtidig som mine verdier har blitt bedre.
    Jeg kommer nok aldri til å forstå meg 100% på denne sykdommen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Hei Thyr

Nei jeg tror heller ikke at det går an å forstå denne sykdommen!! Den har så mange ansikter.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

jeg har en del vont i fingre og tær , men ikke hver dag. Denne uken har jeg hatt vanvittig vont i ryggen. Vet ikke hvorfor eller om det har noe med sykdommen å gjøre.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Nord-Norge
    Alder
    58
    Meldinger
    28

Standard

Hei!

Jeg slet veldig med vondt i nakke, skuldre. armer, fingrer og hofter helt til jeg begynnte å øke levaxindosen min pga lav morgentemp.
    Iløpet av en ukes tid hadde jeg ikke vondt en eneste plass lenger...er fortsatt stiv i kroppen men har heldigvis ikke smerter lenger.
    Måtte spørre legen min om dette, men han hadde ikke peiling......som vanlig Det eneste han mente var at FT4 var altfor høy (24) Så jeg måtte gå ned på dosen..........Men jeg føler meg jo i kjempefin form etter økningen, og tempen har øket med en hel grad

Lignende tråder

1. Vondt i håndledd++
    Av nuttisen i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 2
    Siste melding: 05-01-08, 20:35
  2. Vondt og skjelvinger
    Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?
    Svar: 98
    Siste melding: 16-04-07, 17:18
  3. vondt i halsen...
    Av christina i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuter
    Svar: 5
    Siste melding: 26-10-06, 16:56
  4. Vondt i magen
    Av Line i forumet Mage/tarm/urinveie
    Svar: 5
    Siste melding: 27-08-06, 19:51

Bokmerker

Regler for innlegg