Side 6 av 16 Først 12345678910111213141516 Siste
Viser søkeresultater 51 til 60 av 152

Tråd: Rare meg :,(

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jeg kastet bort så mange timer idag hater meg selv for at jeg er sånn men jeg føler meg verdiløs i denne verden ikke klarer jeg få til noe jeg vil selv, ikke kan jeg gjøre noe ha en jobb ikke til noe duger jeg til. Kommer den en dag viss det gjør det hvor alt blir bra og det snur seg da blir jeg glaaaaaaaaad igjen men depper mye igjen nu og vet jeg burde ikke det og skal prøve ikke gjøre det så mye selv om jeg hater meg nå MYE
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Sender deg en STOR klem og ønsker deg en bedre dag i morgen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Takker for det håper jeg og at det blir bedre PUUUHIIIIIII
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    204

Standard

Klem til deg! Håper du har det mye bedre i dag!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Takker for fine tilbakemld Jeg har det bedre idag vært på stranda fått litt sol på meg , selv om jeg puuuuuuuuh er sliten og trøtt og har tedenser til depping he he så overlever jeg denne dagen tror jeg GODKOZ

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Glemsk

Uff glemte legetimen min jeg snufs som jeg skulle ta nye blodprøver da jeg synes jeg glemmer så mye nå hjernen min klarer ikke mer liksom , jeg har vært den som ikke har glemt ting jeg da men nu blir det værre er ikke bare legen men glemmer alt liksom Uff :,( Ekkelt :,( Jeg må få ringt imårra og få ny time da men ekkelt det og :,( Jeg pleier ikke være sånn og så trodde jeg det var Torsdag jeg hadde time og så var det Tirsdag og jeg som pleier og være så nøye med og huske men hjernen funker ikke assa

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Sånn er det desverre å være hypo. Jeg har en kalender (filofax) som jeg skriver alt ned på med en gang, så er jeg sikker på at jeg ikke glemmer det.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Ja pleier det jeg og men denne gangen klarte jeg glemme det selv om lappen sto framme uff ja ja sånn må jeg vell være så Det ordner seg nok

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Det roer seg nok etter hvert tenker jeg.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Ja håper da det Men blitt værre glemsk nu i det siste det merker jeg var jeg som pleide og huske alt og nu bare surrer jeg uff ja ja sånn er det overlever det jeg Takker for svar

Side 6 av 16 Først 12345678910111213141516 Siste

Lignende tråder

1. Rare ord - magistrat og magister
    Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 6
    Siste melding: 29-10-08, 15:38
  2. Øre-nese-hals-spesialist --- folk er rare ;-)
    Av Stina i forumet Hos legen
    Svar: 4
    Siste melding: 09-11-07, 10:18
  3. TSH rare verdier
    Av skaye i forumet TSH
    Svar: 4
    Siste melding: 05-10-06, 19:25

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg