Tuuusen takk for tilbakemeldinger - jeg er så glad dere finnes!!
Din vrede varmet virkelig n`Finn!! Skulle gjerne gitt dere en klem nå!!

Jeg skal ta kontakt med Brubakk - lurer faktisk på om han kommer fra mine hjemlige trakter på Møre.

Skulle øke Levaxindosen med dobbel dose mand., onsdag og fredag, dvs 100 mikrogram (finner ikke det fine tegnet dere bruker....) de andre dagene. Har nå tatt 50 mikrog hver dag med Levaxin og 10 mikrogr Liothyronin.
Mener dere jeg burde prøve en stund til med Lioth?

N`Finn jeg vet ikke om T3 var fritt eller total. Hun pratet så rasende fort at jeg rakk ikke å skrive ned mer.... og når jeg ikke klarer å henge med så har jeg fått en uvane med å ikke spørre èn gang til, blir bare så forvirra at alt stokker seg.. Men skal ringe til ekspedisjonen i morra og be de lese det opp for meg.

Leste ellers i Dagbladet i dag om to alvorlig syke barn og deres foreldres kamp med trygdekontoret. Tenkte i mitt stille sinn at det skulle jammen vært åpne høringer (som UDI hadde nylig) når det gjelder praksis på trygdekontor/aetat/sosialkontor.
Forstod høringen fra UDI slik at de i tvilstillfeller gir en heller avslag enn medhold, for gir man avslag så kan en jo alltids anke... Skulle ikke forundre meg om dette er praksis i andre etater også. Kjapp saksbehandling uten å sette seg orntlig inn i sakene - det eneste som teller er antall saker behandlet. Produksjonstall. Har hatt flere kreftsyke i familien som har opplevd byråkratiet som har "reist" seg etter 1 års sykemelding har vært til enorm stor og uventet belastning, plutselig å bli dratt i tvil om de "egentlig" er syke nok til å få trygd. Ja det er god grunn til mye vrede n`Finn!
Og ære være de som står frem i media og tar den ekstra belastningen det fører med seg!!

Nå havna jeg helt utenfor i tråden her, men noen ganger koker det litt over Uansett, tusen takk for tilbakemeldingene!!