Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: Hele Norge bortreist?
Threaded View
-
04-06-06, 23:21 #8
Greit å lese hvordan andre har det i sin hverdag, da føler jeg meg ikke så alene. Du Brits spør hva andre klarer. Hos meg er det sånn at det variere og jeg vet ikke enda helt hvor mye jeg "tåler". Gjør jeg formye en dag så blir det ofte flere dårlige dager etterpå hvor jeg ikke kommer meg ut av sengen ( med mindre jeg må på jobb) Lørdag var jeg på trening, så ringte min mor. Hun forstår på en måte ikke at jeg er syk og tror at jeg kan være som før. Så måtte jeg bli med i kolonihagen. Jeg orker ikke drive og forklare så mye til henne heller hele tiden. Så kom jeg hjem og gikk og la meg. Da ringte en venninne og ville ha meg med å spille kort. Så tenkte jeg at jeg kan jo ikke bare si nei alltid heller. I dag kom jeg meg ikke opp av sengen før langt på dag og har vært trett hele tiden. Reiser orker jeg ikke, men jeg liker ikke å reise heller så det er jo greit nok. Det verste er ikke å kunne være som før å måtte si nei jeg orker ikke. Spesielt ille er det når det er enkelte som ikke skjønner det. Det ville nesten vært bedre om det vistes utenpå på en eller annen måte. At når jeg var trett så fikk jeg et fryktelig utslett så alle kunne forstå at jeg var syk.
Lignende tråder
-
Er så sinna hele tiden...
Av grynet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 12Siste melding: 03-02-08, 10:45 -
Legen, muskler i nakken, Armour og hele min galskap!
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 85Siste melding: 28-07-07, 10:44 -
Velferds Norge?
Av pling i forumet Hos legenSvar: 5Siste melding: 22-08-06, 20:41 -
Her er en liste over produskjonsapotek i Norge
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 18-04-06, 17:21

Svar med sitat
Bokmerker