Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: Hele Norge bortreist?
Threaded View
-
04-06-06, 17:39 #4
Kjære brits
Begge deler!Er det tanken på gjøre noe eller selve det å gjøre noe som virker uoverkommelig?
Jeg har så mange ganger (mange år) gått og gjort for mye, og jeg har hatt så mye dårlige konsekvenser av dette, så når jeg endelig begynner å våkne til liv, så får jeg noen ganger "angst" av tanken på å gjøre diverse ting.
Så mine opplevelser kan være: "Oi, dette gruet jeg meg for, men det gikk jo helt fint." Og: "Ã… herre min skaper, at jeg kunne være så dum å begi meg ut på dette igjen, har jeg nå igjen glemt hvilke store negative konsekvenser dette får for meg?".
Så livet mitt blir da litt komplisert. Vet faktisk ikke hva jeg kan tåle og ikke kan tåle - bortsett fra noe: Tåler ikke særlig mye stess lenger, sterk kulde eller varme, kald vind. Men jeg føler meg som en ubrukt ressurs. Vet at jeg har mange sterke sider, men vet ikke hvordan jeg skal få vernet om de svake sidene slik at jeg ikke blir "ubrukelig" hele tiden ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Er så sinna hele tiden...
Av grynet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 12Siste melding: 03-02-08, 10:45 -
Legen, muskler i nakken, Armour og hele min galskap!
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 85Siste melding: 28-07-07, 10:44 -
Velferds Norge?
Av pling i forumet Hos legenSvar: 5Siste melding: 22-08-06, 20:41 -
Her er en liste over produskjonsapotek i Norge
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 18-04-06, 17:21

Svar med sitat
Bokmerker