Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
02-06-06, 14:52 #8
Joda jeg var her, men jeg synes ikke jeg greier å hoste opp noe fornuftig for tiden, så jeg slettet like godt hele innlegget.
Opprinnelig skrevet av Stina
Jeg skrev iallefall noe om at jeg har ikke fått noe hjelp ved å være medlem i dette forbundet, og at forumet her har vært/er gull verdt for meg. Når jeg sitter på møter i lokallaget, så føler jeg meg "utdannet" (forstå meg rett) på hypothyreose i forhold til de andre som er til stede, og som bare har sin informasjon fra Thyra-bladet! Og det til tross for at jeg sliter med å absorbere alt her inne.
Jeg har virkelig ikke mye å tenke med lenger. Jeg skulle til flyplassen og hente sønnen min i forgårs. Denne ligger på en liten flat øy og har selvfølgelig et høyt tårn. Der går bare en vei dit, og jeg har vært der MANGE ganger før. Det er teoretisk ikke mulig å IKKE finne den, men denne gangen måtte jeg hjelp.
Et lite sidesprang dette, men jeg gir snart opp - uvitende om hva det betyr. Derfor jeg skriver og sletter og føler meg helt håpløs.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Hvilke symptomer vil forsvinne og hvilke må man leve med?
Av bambi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 20-04-08, 14:01 -
Norsk Thyroideaforbund og BTF
Av Hansen i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 22Siste melding: 18-12-07, 20:19 -
Noen av dere som har erfaringer med Acth?
Av munch i forumet Cortisol / ACTHSvar: 12Siste melding: 21-04-07, 09:32 -
Hvilke symptom sliter dere mest med?
Av komlå i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 27Siste melding: 12-03-07, 21:49

Svar med sitat

Bokmerker