Side 5 av 5 Først 12345
Viser søkeresultater 41 til 48 av 48
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Tror jeg fant skjemaet:

http://www.trygdeetaten.no/generelt/skj ... 82005n.pdf

Bare for å fatte meg i korthet så ble min arbeidsgiver meget tilfreds med ordningen.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Jeg jobber i en IA-bedrift(veit jo ikke om det har noe med saken gjøre, men....) og da jeg var på samtale m sjefen så fikk jeg skjema av hu hvertfall. Jeg har vist om ordningen for vi har ei anna på jobben med kronisk sykdom, men jeg har aldri tenkt over att det gjelder meg liksom,har jo vært frisk jeg!!!

Men etter att jeg ble sykmeldt har samvittigheta vært på kanten til svart, for i en barnehage er vikarbudsjettet just ikke stort. Og o jeg snart er tilbake i jobb er det ganske betryggende å vite att de har krav på vikar fra dag en uansett hvorfor jeg ikke er på jobb.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Jeg leste her om dagen om at man m,å passe på å være sykmeldt nok med en slik ordning, for hvis man ikke blir sykmeldt nok (hvis man altså har bare vanlig sykefravær) så trekker trygdekontoret tilbake vedtaket .
    Aner ikke hvor mye man må passe på å være sykmeldt.

Men ihvertfall så får arbeidsgiveren tilbakebetalt sykepengene med en slik ordning.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

tusen takk til dere to heisann og Nora.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Alle hjertens bare hyggeligt!!!!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nora
    Jeg leste her om dagen om at man m,å passe på å være sykmeldt nok med en slik ordning, for hvis man ikke blir sykmeldt nok (hvis man altså har bare vanlig sykefravær) så trekker trygdekontoret tilbake vedtaket .
    Aner ikke hvor mye man må passe på å være sykmeldt.

Men ihvertfall så får arbeidsgiveren tilbakebetalt sykepengene med en slik ordning.

Og jeg fikk avslag på søknaden, med begrunnelsen av at jeg ikke var nok borte fra jobben i fjor. En må være borte i 35 dager, minst...

Så da får jeg prøve igjen neste år, for i dette året her har jeg jobbet kun 10 dager, så neste år har jeg nok nok fravær!!!!!

baremei Gjest

Standard

Jeg fikk innvilget på grunnlag av bechterews-diagnosen alene i sin tid. Hadde ikke så stort fravær, men det var stor sannsynlighet for at jeg i perioder ville være mer syk enn ellers.

Snakket med saksbehandleren, fortalte om sykefraværet, som altså ikke var så ille, og hun åpnet nærmest samtalen med å si at med den diagnosen der gikk det nok i orden. Og det gjorde det.

Side 5 av 5 Først 12345

Lignende tråder

1. Gail Wurmsteins brev til Oprah
    Av brits i forumet Breve til legen
    Svar: 12
    Siste melding: 19-01-11, 14:38
  2. Skrive "brev" til legen - noen med erfaring?
    Av Qa i forumet Breve til legen
    Svar: 9
    Siste melding: 10-05-10, 14:04
  3. NU har æ skrevet brev!!!!
    Av pusur i forumet Breve til legen
    Svar: 11
    Siste melding: 14-06-06, 22:33

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg