Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
23-05-06, 22:34 #15
Unnskyld at jeg blander meg inn, men jeg må bare få si: n'Finn du er utrolig dyktig - og så er du så flink til å forklare på en måte (og så mye) at vi tåkelagte etterhvert kan lære en hel del. Du har ikke tenkt på å skrive bok ei gang?
Ang hår (og negler). Har hatt utrolig flott hår i mange, mange år. Men faktisk har jeg mistet hår i to perioder i mitt liv, slik at jeg fikk en bar flekk. Første gang var jeg liten. Andre gang var ca 13 år siden. Disse flekkene grodde til igjen, og resten av håret var like flott. Men for kanskje 7-8 år siden begynte håret mitt å forandre seg veldig mye. Det ble veldig flatt, mørkt og tynt. Så nå er det helt håpløst, føler jeg. Jeg har alltid hatt myke negler som fliser. Men for et par måneder siden begynte jeg å øke dosen fordi jeg via geniale folk på dette forumet begynte å anta at jeg trolig var undermedisinert. Den siste måneden er neglene mine blitt sterkere, og jeg innbilder meg litt at håret føles litt tykkere (jeg vet ikke hvor mye dette er ønsketenkning). Det med neglene er helt sikkert, fordi jeg forsøker å holde litt lange negler, og må alltid til med superlim fordi de "går i oppløsning" langt nede (ofte veldig vondt hvis jeg ikke får lappet dem sammen til de gror såpass ut at jeg kan klippe dem). Og jeg har ikke behøvd "superlim" på over en måned!!!
Helt koko? Ja, sikkert. Men siden sykdommen tok det fine håret mitt, så VIL JEG HA LANGE RØDE NEGLER ;)
Lykke til med dine plager, linnmathea. Måtte det være en forbigående versjon av sykdommen du har fått.
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Hvor høyt/lavt jodnivå skal man ha...
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 3Siste melding: 26-06-11, 06:10 -
Hva bør TSH ligge på når man er medisinert....
Av Nettverk i forumet TSHSvar: 17Siste melding: 10-02-08, 16:16 -
jeg skal gå litt ned i dosering,hvor mye er lurt å minke???
Av sørlandet i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 19-08-06, 08:46 -
Hvor er dere med høyt stoffskifte?
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-04-06, 13:38

Svar med sitat
Bokmerker