Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
11-05-06, 22:38 #3
Ida
Du beskriver så og så livssituasjonen min ;) Men når man er trøtt, syk, sliten og verker, så er det kanskje ikke så merkelig at det er vanskelig å ta valg og at man forsøker å komme seg unna de mest strevsomme tingene.Jeg vet ikke om det er et symptom, men jeg har også hatt følelse av å ikke kunne ta valg eller beslutninger de siste årene. Min dårlige beslutningsevne har ført til at jeg tar og har tatt mange irrelevante fag, lette fag for å slippe å stryke pga. hukommelsessvikt, fag som jeg bare "tar for å ta". Nå er hele studietiden min blitt rotete og jeg aaaaner ikke hva som blir av meg til slutt.
Det forstår jeg veldig godt. Men jeg kom til å tenke på noe: De som har dysleksi, kan i noen tilfeller få delt et studieår opp i to. Det passer jo dårlig inn i det du skriver over, men kanskje du faktisk trenger å ta det litt mer med ro? Er det bedre å fullføre på lengre tid enn kanskje ikke å komme i mål i det hele tatt? Mulig du må kjenne godt etter for å forsøke å finne ut av hva du klarer og hva du ikke klarer.Jeg har heller ikke lyst til å bli evig student og henge etter i mange år, men med sykdommen blir det vanskelig.
Jeg har veldig mye smerter i kroppen. Noe av det kjennes ut som om det kommer fra leddene, men jeg er ikke sikker, det gjør nemlig vondt i alle senene som går inn til leddet, så jeg klarer ikke å avgjøre det. Jeg får kramper i leggene og under føttene, jeg vet ikke om det kan ha noe med stoffskiftet å gjøre, ellers må det jo skyldes noe annet.
Kan du be om henvisning til å bli utredet for lupus?
Hva vil kjempehøy anti-tpo si? Min har de siste par årene ligget på 900-1070, men jeg mener å kunne huske at den har vært oppe i 1100/1300 - og jeg vet ikke om dette er høyt, har nemlig ikke undersøkt så mye selv mht min sykdom."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Er så deprimert...(trenger litt trøst)
Av trude.lutt i forumet DepresjonSvar: 17Siste melding: 24-11-09, 17:25 -
Urolig i kropp/psyke og deprimert/på gråten
Av Nettverk i forumet DepresjonSvar: 58Siste melding: 10-11-08, 18:23 -
Tror jeg er deprimert, samt et hespetre.
Av lissi32 i forumet DepresjonSvar: 5Siste melding: 29-01-08, 18:33 -
sykemelding fra deltidsjobb - men ikke studier?
Av isa1 i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 27-08-07, 20:38

Svar med sitat
Bokmerker