Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
11-05-06, 21:52 #1
Deprimert over studier igjen, jeg...
Huff, ja, så er det meg som klager over studiene mine igjen da

Jeg innser nå hvor mye problemer hyopthyreosen har skapt for meg ifm. studier. Jeg vet selv at jeg har vært syk lenge uten å være klar over det. Pga. symptomene har jeg hatt veeeeldig treg studieprogresjon, nesten så tregt at jeg holder meg akkurat innenfor grensen for å miste studieretten. Jeg vet ikke om det er et symptom, men jeg har også hatt følelse av å ikke kunne ta valg eller beslutninger de siste årene. Min dårlige beslutningsevne har ført til at jeg tar og har tatt mange irrelevante fag, lette fag for å slippe å stryke pga. hukommelsessvikt, fag som jeg bare "tar for å ta". Nå er hele studietiden min blitt rotete og jeg aaaaner ikke hva som blir av meg til slutt. Jeg har hatt møter med studieveileder og karriæreveileder, men det er blitt så mange møter at jeg nesten ikke tør om å spørre om mer hjelp! :( Jeg har heller ikke lyst til å bli evig student og henge etter i mange år, men med sykdommen blir det vanskelig. Heldigvis har jeg fått ekstra tid på eksamener nå i mai, så det hjelper kanskje litt. Huff... hva kan jeg gjøre? Vil heller ikke sykemelde meg...
I tillegg har jeg begynt å få veldig vondt i leddene i det siste, spesielt i fingrene, men også over hele kroppen. Det føles som sterke voksesmerter nesten, noen ganger får jeg en "krampefølelse" rundt kneleddene. Det er ganske vondt og gir seg ikke selv om jeg bøyer leddet det gjør vondt i. Blir selvsagt redd for at jeg begynner å utvikle leddgikt eller lupus i tillegg til hypothyreosen. Vet ikke om kjempehøy anti-tpo har noe med saken å gjøre? Noen som har erfart samme type smerter?
Beklager hvis dette ble litt deprimerende, men måtte bare få det ut :(
Lignende tråder
-
Er så deprimert...(trenger litt trøst)
Av trude.lutt i forumet DepresjonSvar: 17Siste melding: 24-11-09, 17:25 -
Urolig i kropp/psyke og deprimert/på gråten
Av Nettverk i forumet DepresjonSvar: 58Siste melding: 10-11-08, 18:23 -
Tror jeg er deprimert, samt et hespetre.
Av lissi32 i forumet DepresjonSvar: 5Siste melding: 29-01-08, 18:33 -
sykemelding fra deltidsjobb - men ikke studier?
Av isa1 i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 27-08-07, 20:38

Svar med sitat
Bokmerker