Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Threaded View
-
09-05-06, 23:37 #24
Nei bevare meg vel da Stina! Du kan da ikke mene at noen skal sitte igjen med dårlig samvittighet for andres handlinger! Lilja, som oss andre her inne har fått masse gode råd og tilbakemeldinger. Ikke sikkert det alltid var de smarteste vi tok til oss og gjorde noe med, men herre min hatt da altså!
Opprinnelig skrevet av Stina
Det er jo ingen som skal stilles til ansvar for hva vi gjør med råd fra et forum?? Da blir jo mye av betydningen av det å ha et slikt forum borte? Vil nå jeg hevde da.
Tør snart ikke åpne kjeften jeg da lenger. Så mye sprøtt som jeg har lempa inn her. Nei - visse kjøreregler må vi ha, og mange av disse er vel nedskrevet i Forumets...(hva heter det nå..?)...la gå. Kaller det Forumets kjøreregler. Og ALLE
skjønner hva jeg babler om? Hehe:=) Jeg mener det som vi godkjente når vi registrerte oss. Gru så frustrert jeg blir over manglende ordforråd! :evil:
Gå og legg deg Stina og vær litt snill mot deg selv og ikke bare mot andre! Og det mener jeg! Basta! Ta en runde med denne manisk-depressive katten din først. Han synes å kunne trenge det.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Ny her - sliter med lavt stoffskifte, men får ikke skikkelig hjelp!
Av LillemorX3 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-09, 08:15 -
Lavt stoffskifte siden 1999. Orker ikke kjempe mer
Av Skrulla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 21-09-09, 10:45 -
Lavt stoffskifte, selvom ikke s-ft4 er unormal?
Av gretal i forumet Lavt stoffskifteSvar: 44Siste melding: 29-06-08, 15:30 -
Skal ikke de som har lavt stoffskifte få lov og klare gå ned i vekt?
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 91Siste melding: 17-05-06, 00:09

Svar med sitat
Bokmerker