Side 4 av 10 Først 12345678910 Siste
Viser søkeresultater 31 til 40 av 92
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Oi, nå kom n'Finn på banen, vel talt!

Husk også på hva nora sa:
    Jeg merket straks at det skjedde noe så snart min ft4 kom opp til det punktet jeg trengte.
    Mange er deppa når ft4 er for lav.
    Når det gjelder katter, forresten, så løper de ikke så mye av sted hvis man kastrerer eller steriliserer dem. Det er veldig bra å gjøre dette fordi vi får alt for mange kattunger i dette landet, og mange mennesker tar ikke godt nok vare på dem.
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Ja min Nøste er kastrert men du du og ha ner værre en en som ikke er det assa he he. Han forstyrrer søvnen vår han maser om og ut og vi slippern ut men skal også inn og ut hele hele tiden og graver til vi får kramper he he LEEEEER men han er masete til tider he he men er flink og da

Så alle katter jeg har hatt er blitt kastret. Den som blei 13 år Buster han var rolig. Han som forsvant Klatrepus he he han var også kastrert Klemz
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Kan du ikke be om å få dobbeltime da Lilja? Jeg fikk det en gang for mange år siden. Vet ikke om du har "krav" på det, men du kan jo spørre.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Så skjønn katten din høres ut, Lilja. Du får bare hive han ut litt hvis han blir for masete, slik at dere får dere en pause.

Så utrolig flink du har vært som har fått kastert alle kattene, du er en sann dyrevenn!

Dessverre forsvinner jo katter av og til uten at vi finner ut av hvorfor. Noen blir påkjørt. Noen havner opp i andre hjem fordi andre begynner å mate dem. De siste kommer ofte hjem igjen etter gjerne lange tider. Har hatt katter som har vært vekke i uker og måneder, og så kommet hjem igjen. Så kanskje Klatrepus dukker opp igjen en skjønne dag. ;)

For en god ide Yvette kommer med - med å spørre etter dobbelttime. Du kan jo høre, koster ingenting det.
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Takker , jeg skal spørre om det om jeg kan få dobbeltime

Ja har hørt mange kattehistorier om katter som kommer hjem etter lange lange tider så kan hende han dukker opp igjen

Ja Nøste er skjønn han men masete men holder ut Han er med på bilturer til Telmark og liker ikke helt og kjøre da men har gjordt det siden han var liten så bare han får ligge på mitt fang går det greit Han liker seg i skogen i Telemark. Her er jeg litt redd for han har hatt mareritt om at han blir påkjørt. Men han er redd biler så håper han holder seg unna. Skjer noe med han dør jeg for han er som en unge for meg er så god med han blir skjemt bort. Jeg vil nok ha flere katter etterhvert. Bare jeg ser en katt så he he må jeg klappe viss den vil bli klappet da Elsker puser

Viss jeg ser kattunger uff vil ha alle men kan jo ikke ha huset fult he he Lyst på Hellig Birma ååååååååååå de er så SKJØNNE Så håper det en gang jeg kan ha det de er litt dyre da Men kansje finnes det en på et kattehjem som trenger et hjem og jeg vil ha den Ja ja ville hatt alle jeg da så he he

KLEMZ
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Skjønner deg godt jeg, ang katter.

Jeg er så glad i dyr, og det er jo herlig med katter. Er også fryktelig, fryktelig bekymret for at noe skal skje med mine to. Spesielt den ene som løper litt rundt. Men et par ganger har jeg måtte holdt den innestengt i et par dager for å gi den noen medisiner. Da blir han så deprimert. Kikker sørgmodig på meg. Ser ut som om han lurer på hva galt han har gjort siden han ikke får lov til å komme ut. Uff a'mæ. Så jeg vet at det er ikke noe vi kan gjøre. De er frie sjeler. Det eneste vi kan er å være snille med dem når de er hjemme. Så får vi ha god samvittighet, for det er ikke mer vi kan gjøre.

Oi, holder også på å skaffe meg flere katter noen ganger. De to jeg har har jeg tatt til med i samarbeid med dyrebeskyttelsen. Men så er jeg veldig, veldig dårlig i lange perioder inn i mellom, og da vet jeg at jeg ikke orker å ha ansvaret for flere. Her kjempelyst på hund, også jeg. Det håper jeg virkelig jeg kan få en gang. Men nå klarer jeg ikke mer enn det jeg har. Og det er bedre å ta seg rimelig bra av det man har enn å skaffe seg så mye at en ikke klarer å ta hånd om saken.

Hva i alle dager er Hellig Birma?

baremei Gjest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Stina
    Hva i alle dager er Hellig Birma?
    Sånn fancy rasekatt som har fått en trøkk i trynet?

Nei, det var det ikke.
    http://tinyurl.com/lccqj

Sånn har jeg lyst på...
    http://tinyurl.com/rl4nf

Men vi har fra før... Skogkatt, skipskatt og huskatt.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei

Så god du er da som har tatt til deg to katter SNILL DU Hva heter dine to?

Link til hellig Birma

http://www.birma.dk/

De er så søte de kattene Står på dansk på den siden der da men he he

En link til på norsk

http://home.c2i.net/birmavenner/

Ã… bare jeg ser de kattene her jeg vil ha alle alle sammen oj oj jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil ha he he he he

GODKOZ fra en god Kattevenn

baremei Gjest

Standard

Hadde ikke denne vært gøy å ha i hagen, eller?
    http://home.eunet.no/~linehal/images/kamel.jpg

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

He he jo den hadde vært kul og ha he he Men kan vell ikke ri på den he he he LEEEEEER Den er søt

Side 4 av 10 Først 12345678910 Siste

Lignende tråder

1. Lavt stoffskifte, selvom ikke s-ft4 er unormal?
    Av gretal i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 44
    Siste melding: 29-06-08, 15:30
  2. Vanlig å rase ned i vekt med lavt stoffskifte
    Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 9
    Siste melding: 22-07-07, 23:40
  3. Lavt stoffskifte og vekt
    Av Kathrine i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 6
    Siste melding: 12-06-07, 20:33
  4. Hvordan klare gå ned i vekt?
    Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?
    Svar: 82
    Siste melding: 08-04-07, 22:58

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn