Viser søkeresultater 1 til 10 av 92
Threaded View
-
09-05-06, 18:24 #11
Jeg skal ditt igjen om en uke tror jeg eller må spørre på en mail for er ikke sikkert for blir litt surrete for meg nå med sånne tall er så mye husk det og det og så går det i surr. Jeg kan også legge nøkler fra meg og vet jeg har ikke mista dem og finner dem jo etter noen dager gjør så mye surr. Og prater samboern min med meg er jo jeg et annet sted. HE HE LEEEEER
Jeg håper jeg kan få det at noen kan kjøre meg
Jeg har Frikort så betaler ikke hos Psykolgen min. Neste gang får jeg vell 45 min synes det og er liten tid jeg da før fikk jeg av den gamle ivertfall 1 time eller litt over men han var kansje for snill he he he og ung da litt eldre enn meg, så jeg er stolt jeg at jeg klarte gå til han snakke med han for det hadde aldri jeg tort og gjøre med en gutt jeg bare så på gata assa
Men hun jeg har nå er litt gammeldags ikke sende mail ikke tlf samtaler litt mer streng kom til timen liksom uff uff HJELP he he he
Ja alle kan gjøre feil av og til det vet jeg og det er lov , vet ikke bare hvorfor jeg ikke har lov :,(
GODKOZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, selvom ikke s-ft4 er unormal?
Av gretal i forumet Lavt stoffskifteSvar: 44Siste melding: 29-06-08, 15:30 -
Vanlig å rase ned i vekt med lavt stoffskifte
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 22-07-07, 23:40 -
Lavt stoffskifte og vekt
Av Kathrine i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 12-06-07, 20:33 -
Hvordan klare gå ned i vekt?
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 82Siste melding: 08-04-07, 22:58

Svar med sitat
Bokmerker