Viser søkeresultater 1 til 10 av 92
Threaded View
-
09-05-06, 17:08 #11
Hei
Har fått ut mye ja he he
Litt stolt da
Jeg anmeldte en av voldtektene men de fant aldri de folkene og hadde et vitne som hadde sett at disse guttene oppførte seg rart mot meg. Det var to stykker begge skulle nok voldta men bare han ene klarte det da jeg hyla, sparka og gråt megahøyt og han brukte makt husker det var muskler på han og han andre holdt vakt men jeg skremte de sånn at de lot meg gå jeg forta meg få på Klærne og løp ut av huset og møtte han ene som var vitne der og jeg gråt og sa hva som hadde skjedd og han sa vi går til politiet jeg var full den gangen og følte meg så dum, måtte på legevakte og sjekke meg og alt blei kjørt hjem med Politi bil ikke til døra da men litt unna der jeg bor men ekkelt og jeg gråt og hadde så vondt. Men mange ganger ellers og alt har vært da jeg blei for full har noen gjordt noe som jeg har sagt nei til og gråti for og de bare fortsatte så det og kalles nok voldtekt men jeg fortjente det.
Psykologen sier det var ikke min feil ikke ta på deg skyld for alt det vonde du har opplevd men jeg gjør det tar på meg det og sier jeg fortjener at man er onde mot meg. Jeg kan begynne med blanke ark men er ikke så lett liksom da jeg sliter og er som jeg er :,( Jeg vil jo glemme det som har hendt og gå videre selv om jeg er et grusomt menneske.
Er heldig har en samboer som er snill og en Katt
Hadde to men den ene blei borte og det og tar jeg på meg skylda for :,( Er sårt hadde den med til mine foreldre og vips han kom aldri tilbake. Han hadde før også vært med der uten at noe sånt skjedde og da hadde vi bare en katt jeg husker jeg blei værre da også at det var min skyld :,(
Så mista jeg katten som jeg nesten har levd 13 år med sammen med mamma og pappa, den katten måtte avlives og det og tar jeg på min skyld at jeg ikke var der for han da han døde at jeg er her langt i moss og ikke passet på han bedre eller var der oftere snufs
Glemte si at Psykologen har søkt om noe her i Kommunen men om det er støttekontakt uff det vil ikke jeg ha , det jeg vil ha er hjelp til og komme meg til Psykologen at noen kan kjøre meg ditt og hente meg viss det finnes i kommunen ja det hadde hjulpet meg
Mye rart jeg skriver måtte tømme hue litt mer her
GodkozSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, selvom ikke s-ft4 er unormal?
Av gretal i forumet Lavt stoffskifteSvar: 44Siste melding: 29-06-08, 15:30 -
Vanlig å rase ned i vekt med lavt stoffskifte
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 22-07-07, 23:40 -
Lavt stoffskifte og vekt
Av Kathrine i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 12-06-07, 20:33 -
Hvordan klare gå ned i vekt?
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 82Siste melding: 08-04-07, 22:58

Svar med sitat
Bokmerker