Viser søkeresultater 1 til 10 av 92
Hybrid View
-
09-05-06, 16:00 #1
Så kom jeg meg til Psykologen idag så blei jeg skuffa ca 20 min hadde hun til meg nesten ikke det en gang og jeg som strever sånn med den reisinga og så blei jeg skuffa da. Men jeg klarte si jeg ville prate om , abortene, voldtektene, om hun jenta som var like gammel som meg og tynn og om selvskading. Så spurte jeg om Ernæringsekspert men da måtte jeg snakke mad fastlegen så fikk sakt mye jeg på kort tid he he og mye annet jeg sa og da
At jeg har det ikke bra at jeg trener masse og er redd. Og hun sa det er ikke bra og at vi må jobbe for at jeg skal få det bedre og ikke være så streng med meg selv for det er jeg
Så sa jeg at jeg ser meg som flodhest og noen ganger slank og hun sa jeg har sånn forvrengt bilde av kroppen min da hun sa jeg var slank for slank skulle nok veid mer. Så sa jeg liker ikke det ordet slank det er fælt for meg og hun sa tynn isteden da men vet ikke om det hjalp da Hm føltes som hun sa det for at jeg ville høre det liksom.
GODKOZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, selvom ikke s-ft4 er unormal?
Av gretal i forumet Lavt stoffskifteSvar: 44Siste melding: 29-06-08, 15:30 -
Vanlig å rase ned i vekt med lavt stoffskifte
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 22-07-07, 23:40 -
Lavt stoffskifte og vekt
Av Kathrine i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 12-06-07, 20:33 -
Hvordan klare gå ned i vekt?
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 82Siste melding: 08-04-07, 22:58

Svar med sitat
Bokmerker