Ã… takker for svar igjen Du har alltid så fine svar og lange Liker det Og være på forum med mennesker med SF er noen ganger kansje triggende eller hva ordet er så der jeg er får man ikke snakke om mat, vekt og så mye om selvskading og at man vil dø eller hvordan da ivertfall.

Jeg liker meg her men ja som du sier mye tanker mat, jeg er flinkere enn før men er redd for at jeg blir for redd og må vite hva er trygt og kansje jeg ikke føler meg trygg på alt.

Så vekt jeg vet at jeg ikke er tjukk, jeg mener bare jeg kan ned litt men ikke mye. Da jeg var kjempesyyyyyk var ikke det sånn jeg tenkte da skulle jeg ned og ned og samme om Psykologen sa er du ikke redd for og dø imårra er du ikke redd hjerte stopper og jeg var vell ikke det da og noen ganger har jeg like tanker som da henger meg opp i det bestemte tallet men da klarte jeg gå ned men nå føles det som noe er galt det går ikke og det er der jeg er nå jeg vil se at det går litt ned igjen så jeg kan føle meg tryggere enn nå.

Trening er nok mer en tvang igjen :,( Det var værre da jeg var sykere da var det hele hele tiden måtte jogge ennå jeg var så svak svak kunne daua på joggeturen. En gang husker jeg datt ned jeg sklei ned trappa og det var en lang trapp jeg var tynn og jeg slo meg ja og mamma og pappa hørte det bråket og sa nå er hun død hun kunne ikke overlevd det men jammen gjorde jeg det men alle var jo livredde. Jeg knakk ingenting heller fikk bare sinnsykt vondt her og der he he Men jeg da var ikke det rart hm. Ja nå rota jeg meg bort he he Jeg måtte trene overalt helt besatt. Noen ganger tenker jeg i de baner nå og må trene trene. Men holder det til 3 ganger i uka men de dagene blir det liksom overtrening føles det som kjøre på uff Føles som det er mer tvang og det kan liksom øke på tiden på Løpebåndet da for eks men hva nytter da går ikke ned jo hvorfor trene sånn :,( Hadde det funka så

Mange med SF ønsker og dø og slippe og leve ivertfall er jeg sånn. Jeg skadet meg selv håpet noen skulle drepe meg. Men nå har jeg ikke skjært meg på lenge selv om tanken har vært der da Uff

Men jeg vil ikke at sykdommen skal ødlegge så jeg ikke kan få gjordt annet en at jeg må fokusere på den hele tiden :,(

Takker for at du ønsker meg lykke til imårra kan trenge det sånn som jeg gruer meg mest til alle bussene da uff he he Bra jeg kan hyle ut her he he trenger det