Takker for svar Ja skulle hatt noe og gjøre tatt lappen eller noe annet men så er det at trening er liksom det jeg får tid til de andre dagene orker jeg ikke mye da må jeg slappe av for er sliten den treningen :,( Jeg er ofte på sider om spiseforstyrrelse men kan ikke snakke om mat der eller si jeg skal dø masse som ikke er lov og trenger et sted hvor jeg kunne bare hyyyyyyyyyyyyyyyyyle ut he he he leeeeeeeeeeeeer av meg selv men hjelpes he he Jeg skulle aldri kommet hit jeg som bare surrer dette er jo et Stoffskifte Forum og så kommer jeg inn her med bare surr om annen sykdom UNNSKYLD alle sammen :,( Glemmer meg jeg har jo lavt stoffskifte også men mye andre møkka plager og he he

Jeg skal ikke øke dosen i Juni det har jeg ikke hørt om da skal jeg bare ta en ny blodprøve og hva den viser vet ikke jeg men , så tar vell det tid og alt tar sin tid :,( Men hadde blitt glad om jeg følte meg bedre og ikke så trøtt, sliten at mange kansje tror man er lat at man ikke gidder da og det er feil ord liksom. Dem forstår ikke ordet SLITEN tror jeg

Jeg skal til Psykologen imårra men gruer meg og så er det så mange busser og ta og holde styr på uff uff hater det mye og så trives jeg ikke med den nye Psykolgen helt :,( Selv om hun er snill helper ikke det :,(
GODKOZ