Lilja, nå ber jeg deg unnskylde meg hvis jeg blir for nærgående, men vi har visst vært inne litt på dette før, du og jeg ;)

http://groups.msn.com/spiseforstyrrelse ... kapet.msnw står det i Regler for fellesskapet:
det er f.o.m i dag 05.09-2002 ikke lov til å skrive inn om vekt eller kalorier i tall (heller ikke med bokstaver som seksti osv). grunnen til dette er at noen medlemmer kan føle at dette er triggende. kun i spesielle tilfeller vil det være lov til å skrive inn om vekt i tall,og det må da søkes til lederen av fellesskapet.
Er det da ikke litt dumt at vi snakker så mye om trening og vekt i ditt tilfelle? Er vi da med på å støtte under at du holder fast ved sykdommen anoreksi?

Skjønner at dette må være fryktelig vanskelig - kombinasjonen av anoreksi og hypotyreose. Men som jeg spurte deg om en annen gang: Er det ikke tanken på vekta di og kroppen din som gjør deg syk? Tror du ikke at du bør tenke minst mulig på dette, og mest mulig på andre ting?

Lilja, drit nå i kiloene, gå nå ut og ta deg lappen, eller noe annet gøy.

Nei, unnskyld hvis jeg sårer eller ser ut til å bagatellisere, det er ikke det som er hensikten. Men jeg husker som tidligere sagt at når jeg skulle slutte å røyke, så var tanken på at jeg ikke skulle få røyk noe mer noe som var med til å opprettholde avhengigheten. Jeg måtte altså slippe tanken: RØYK! Kanskje du må slippe tanken: KILO! Hva tror du?

Klem fra meg til deg